Hedda & Anna

Min helg

Kategori: Allmänt

Hello! Har inte bloggat i helgen eftersomatt blogg.se appen har inte funkat och jag har inte varit på min dator. Men nu tänkte jag iallafall berätta lite om vad jag har gjort i helgen.
I fredags så sov Ebba över hos mig och vi köpte massa frukt och doppade i nutella. åå det var riktigt gott. Sen i lördags spelade jag match och sen var jag och köpte lite saker till mitt rum. Sen mötte jag upp anna och vi åt sushi på djursholms torg, sen blev de pll och Girl talk resten av kvällen. Och idag var jag på boda borg med ebba och sen blev mamma, jag och min syster bjudem på middag hos dem och det var jätte mysigt. Har haft en jätte bra helg, men imrån är det måndag och skola. Skulle gärna kunnat ha helg några dagar till. Men nu ska jag kolla på vampire diaries och duscha.
 
Hörs imårn!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: