Hedda & Anna

RM

Kategori: Anna

Hejsan!
Igår så överraskade jag och mina kompisar Siri och Ebba för deras födelsedagar och det va sjukt lyckat! Bilderna kommer senare tror jag, sen hade jag träning och efter det så gick jag och Hannah och åt sushi på mörby och gick sen till Friberga och på p98:ornas match Djursholm Indians mot Fryshuset, och Fryshuset vann tyvärr men det var sjukt jämnt hel matchen och dem var Nordens bästa lag! Sen åkte jag och Hannah till mig och sov där och nu är vi uppe tidigt för vi ska till Uppsala för RM! Vi är final 8 nu så om vi går vidare nu igen är vi top 4 i Sverige! Helt sjukt!bloggar mer när jag kommer ditt!

Min dator har craschat så jag kan inte blogga just nu med bilder för min blogg.se app funkar inte riktigt tyvärr! Men jag ska försöka mitt bästa, kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: