Hedda & Anna

Igår den 26 Febuari

Kategori: Anna

Godmorgon!
Han inte blogga igår men det var en sjukt rolig dag! Först vaknade jag runt 8 och ja typ åt frukost och så och min lillebror fick feber mindre kul men han fick sova resten av dagen. Runt 10 var jag ute i backen och träffade Isabella och Nathan och vi åkte mot pinkpark och träffade Oscar och då hängde han med oss och vi åkte och gjorde en kex chocklad jakt och gjorde klart den på 2 timmar? Och åkte lite till och åt sen lunch och åkte lite till sen efter det. Efter det stack jag Isabella och Oscar till hotel bar/resturangen och drack varm choklad och det va mysigt! Sen så åkte jag,Isabella och våra familjer på en Sean Banan konsert...lol. Nej men den var riktigt rolig han är så jävla skön ska lungt rösta på honom i melodifestivalen finalen "det är inte fult att rösta gult" ;)


Här är lite bilder från gårdagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: