Hedda & Anna

frågor om mig!

Kategori: Allmänt

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? –  nej och ja?
tror du på kärlek vid första ögonkastet? –  Javisst!
hur många har du varit kär i? –  vet inte..
är du kär just nu? –  ja.. :)
 
- Tio frågor om dig själv
namn? –  Anna Christina Stefansdotter Carlsson
när fyller du år? – 3 juni
några piercingar? –  2 i ena örat och ett i det andra
vad har du på dig just nu? – stickat tröja och shorts
vilken årstid är bäst? – SOMMAR
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? –  helt utviland och solen skiner!
vad tycker du mest om med dig själv? –  allt?jag är ju bäst? nej men vet inte riktigt!
 
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? –  Hedda tror jag!
vem är den roligaste av dina vänner? –  har många roliga vänner!
vem är mest partyprisse? –  Vet inte..
vem är den du helst har filmkväll med? –  en mysig kille eller mina kompisar
vem av dina vänner är mest ”evil”? –  Madeliene, hahah nej men hon skojar och drar skämt hela tiden!
 
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? –  Min syster!
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – sådäär
vem är farligast i din familj? – min hund..
vem ser roligast ut i din familj? –  ingen anning vi är alla mobboffer
vem är coolast? –  Jag?
har ni något husdjur? –  en hund- Charlie!
vem har du mest gemensamt med? – Mina brosor spelar alla basket
vem står för underhållningen? –  ingen speciell
vem sover du oftast med? – själv och min hund
 
- 10 frågor om idag
vad har du gjort? – skola,träning,mat och plugg
har du varit glad idag? –  Nej och Ja!
har du varit ledsen idag? –  aaaa..
har du gjort något bra idag? –  Yes eller tror det iallafall..
vad ska du göra nu? –  svara på det här och sen skypa med en kömpis
har du gjort något dåligt idag?  -  mhmm
vad har du ätit idag? –  Mat :)
har du duschat idag? – Yeezz
är du trött nu? – jaaaa
vad händer imon? –  skola,träning,fys
går du i skolan? –  Yesbox
har du varit i skolan idag? – sisi
 
- ANNAT
Hur mår du just nu? – Glad!
Har du piercat dig? – aa
Är du hungrig nu? – neej inte riktigt!
Vad är klockan nu just nu? –  22:29
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se och facebook!
 
- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? – Heddiiiboi
Vem ringde du senast? – Heddaaa!
Vem sms:a till dig senast? – Hedda hahah
Vem sms:a du till senast? – gissa? Heddiii
 
- ÖVRIGT
Gillar du punk? –  neejj eller lyssnar inte på det iallafall
Har du sminkat dig idag? –  Yes
 
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? –  ja!
Om du lyssnar, vad lyssnar du på? - When i was your man- bruno mars
Vilket är ditt favoritband? - One direction!
Vad gillar du för musik? – allt möjligt!
 
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? – Yes
Har du fler än 3 jeans? – yes
Har du fler än 5 tröjor? –  ? nej har en för varje dag i veckan förutom helgen då är jag naken.?
 
-KÄRLEK
Är du kär just nu? –  ja
har du ett förhållande? –Ja och nej?
är du romantisk? –  tror det?
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? –  Nej, gillar inte att gråta framför folk
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? –  nej abslout inte!
Vem sov du senast bredvid? –  min hund
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? – nej?
När fick du din första kyss? –när jag var 5 ahah lol
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? –  ingen anning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – nej men tyckte alltid om min systers pojkvänner haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – bror på kanske när jag är typ 80 år gammal=
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – båda.
 
-Anna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: