Hedda & Anna

Jetlag kan gå ta sig!

Kategori: Allmänt

Hejsan, 
Känner mig som en död ko.. Imorse gick jag, Hedda och Ebba till kyrkan och gick på gudstjänsten för man måste gå 10 gånger innan konfermationsläger. Sen åkte vi till mig och hade vår mini jul och fick jätte fina presenter men Hedda har bilderna på dem som hon försökte lägga ut men det funkade inte för mitt internet är så trögt. Sitter i mina spring byxor och spring tröja nu så jag känner mig sportig hahah fast jag är lika lat som en snigel.Nu ska jag fixa mig lite och sätta på mig nåt annat och göra en video med mina julklappar/shopping från florida, Hoppas ni kommer gilla den och Hedda ska göra en likadan sen redigerar vi ihop men det kommer bli 2 videos!
 
 
Bjuder på en standard Ebba och Anna bild..
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: