Hedda & Anna

i just dont want to be one of his girls.. i want to be his one

Kategori: resor

Hejsan!
Fick sminket jag beställt från Sephora och älskar det, bättre än jag trott. Fick lite av det i julklapp men köpte lite själv också. Ska nogg göra ett seperat video inlägg om sminket för allt mitt andra smink och smink borstar var gammalt och äckligt och nästan allt var slut så ny har jag nytt smink och eftersom alla som känner mig vet att jag är sämst på att smink fast jag älskar det så kommer min syster som jobbat på sephora och kan mycket om smink lära mig lite ikväll hahah. Åkte till ett litet ställe som hade typ 3 affärer? nej men dem hade claires och då skulle jag köpa cody simpsons nya skiva men dem hade den inte så jag köpte.... en cody simpson örngott, ja jag är ganska onormal nu har jag Justin och Cody har bara Onedirection kvar i min lilla samling!
 
Bild på örngottet och sminket, kommer videoblogg med allt sen!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: