Hedda & Anna

Frågor om mig!

Kategori: Anna

 
Hur är du som person? 


Ärligt talat vet jag inte? 

Favorit djur och varför?
Hundar för dem ser ut som muffinsar tycker jag

Syskon? 
Stora syster (20 år) & 2 lillebrosor (12,8 (9 imorgon menmen) )

Vad får dig att le?
När någon får mig att känna mig speciell och CHILLBOX

Är du kär?
Nope!

Favoritfilm?
Just nu Lord of the Rings och Hobbit (ja jag är en liten LOR nörd ahah)

Singel?
Ja.
 

Favorit färg?
Vet inte!? typ grön!

Bästa skor?
Mina converse och mina jeffery campbell!

Hur klär du dig helst?
Spring Byxor, uggs och en stor munkjacka..

Vart bor du?
Djursholm(:

Hur lång är du?
155?

Favoritlåt/ar?
dance with me tonight-olly murs, they dont know about us-onedirection,over again-onedirection, och Believe-Justin Bieber

Årstid?
SOMMAR

Född?
3 Juni 1998

Blivit kysst?
ehm ser ni hur snygg jag är? såklart jag har blivit kysst? all day all night liksom,nee är fett forever alone men jag har blivit kysst!

Rädd för?
Mördare..

Bästavän/nära vän?
Har många fina vänner!

Finns det någon som gör dig extra lycklig?
Ja, Musik!

Hur blir du när du tänker på den du är kär i?
Är inte kär just nu men annars typ glad!

Hur gör du när du ska "piffa" upp stämingen när du umgås med den du tycker om?
fattar inte riktigt frågan men drar typ ett skämt fast folk skrattar aldrig förutom när dem tycker synd om mig..

Vad är det du tänker först på när du ser en kille?
Hur han beter sig mot andra typ hatar taskiga killar med för mycket självsäkerhet han ska va en snäll och go pöjk.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar om vart du ska?
Oui Oui

Hur mår du just nu?

STRESSAD får betygen imorgon!

Hur mycket är klockan för tillfället?
20:57

Vad ska du göra nu?
Vet inte..?

Var du ärlig på alla frågor?
Yess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: