Hedda & Anna

2013 please be good to me

Kategori: Anna

Tjo! Skriver ett litet mobil inlägg här och såg att jag inte publicerade ett som jag skrev om min nyår så tänkte skriva hur mon nyår va här! David och hans familj kom till oss på förmiddagen och då åkte vi till pool/strand stället och badade eller jag badade inte för det va för kallt men vi va där ett tag och åkte sen hem och fixade oss och hade dålig hår och mink dag så det va bara kaos men plattade iallafall mitt hår men det blev inte ens platt och sminka mig bara lite,sen åt middag hoss oss och åt Ben and Jerry! På kvällen åkte vi ner till stranden där dem hade en konsert och fest typ och på tolv slaget va det massor fyrverkerier och efter typ en timme drog vi hem och dem åkte och jag och min syster kollade på bridesmaides men somnade båda. Inte världens mest spännande nyår men den va mysig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: