Hedda & Anna

2012

Kategori: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Åkte en spontan resa till Oslo

Hur har ditt 2012 varit? Både bra och dåligt. Men det mästa har varit bra

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja, det känns som en ny start

Vem har du umgåts med mest? Olika

Blev du kär i år? Ja

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Det var någon gång i Juli tror ja. När jag fick Justin Bieber biljettet

Bästa köpet? Vet inte, har köpt många bra saker

Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga saker som jag inte behövde, det ska ja inte göra i 2012. Jag ska faktiskt sluta ta med mitt kort så att ja inte köper massa onödigt

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? All around the world, Somebody that i used to know, Live while were young, White foxes, Swim good, call me maybe, Gangnam style

Bästa minnet från 2012? Många bra minnen, kan inte välja ett

Hur många kysste du? vet inte

Har du haft ett förhållande under 2012? No

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Att jag ska tro mer på mig själv

Vad önskar du att du gjort mer 2012?  Vad önskar du att du gjort mindre? Tränat mer, varit lite mer frammåt, inte brytt mig så mycket om vad andra tycker

Största musikaliska upptäckten? Har hittat så många bra låtar som ger så många minnen

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det finns alltid saker som skulle kunna gjort de bättre, men de skriver ja inte här

Vad fick dig att må bra? Mina vänner, kan prata med dem om det är något :)

Vem saknade du? Min släkt 

De bästa nya människorna du träffade? Jag har helt ärligt inte träffat några nya i år. Inte några jag kommer på nu iallafall

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Ge inte upp 

Romme på sportlovet
Fredrikstad i sommras <3
Isaaaak
-
Cypern
fotboll
annas & mina bilder :*
-
-
-
<3
 
-
 
 
Stallet :)
oppdal
-
-
-
SPANIEEEN <3 
De här inlägget skulle kunna bli dubbelt så långt men ja tror inte ni orkar se mer! Men här är en del av 2012
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: