Hedda & Anna

Sport Lov!

Kategori: Anna

Hej alla glada norr stockholmare ledsna syd stockholmare!
 
Alla i norra stockholm fick lov idag och dem som bor i södra delen hade lov nu och det här va deras sista dag om mna inte ränkar med helgen så jag antar att dem är ganska ledsna..kanske till och med sitter ensama och äter ben&jerry glass och kollar på sorliga filmer medans dem gråter sig själva till sömns, Ta det lugnt du är inte ensam!
 
Idag hade jag träning som vanligt men vi var bara  6 personer eftersom alla är sjuka och bortresta men jag fick reda på att jag inte har morgon träning imorgon och det är så skönt fast tråkigt för jag åker på söndag till Sälen så då får jag inte träna på hela veckan..:( Imorgon åker Hedda till idre med Siri och Ebba och jag ska träffa min kompis Isabella som jag ska till Sälen med på söndag! Riktigt taggad, det blir min och isabellas 3dje år i sälen nu  så typ en liten tradition!
 
 
 
2 bilder jag tagit under veckan som jag inte lagt up!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: