Hedda & Anna

#jaghatarattvarasjuk

Kategori: Allmänt

Hejsan! Igår måste ha vart en av dem sämsta dagarna i mitt liv eller jag har aldrig vart så sjuk! Jag somnade först av alla i fredags när jag och mina kompisar sov över hos Madeliene och jag vaknade flera gånger och va helt yr och kallsvettig och sen vaknade jag kl 8 och då mådde jag verkligen dåligt hela mitt huvud bara snurrade och då gick jag på toalletten och då kunde jag knappast gå kändes det som så då väckte jag Hedda och vi väckte Madeliene och sen kom min Mamma och hämta mig och jag åkte hem och somnade till 11 tror jag och då hade jag 40 graders feber och klarade inte ens att gå till mitt badrum som ligger 15 meter bort och somnade om igen till 1 och somnade halv 2 igen till kl halv 5 sen va jag vaken ett tag till 7 nästan och somna igen. Så jag har mest sovit igår? Idag mår jag lite bättre och så men mår fortfarande jätte dåligt, orkar inte va sjuuuuk :(
 
 
 
bild som jag tog från Hannah och Maddes blogg på mig och Hannah :) ( http://tjaaafan.blogg.se )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: