Hedda & Anna

do you really expekt me to come running to you again after everything you did to me?

Kategori: Allmänt

orkar-inte-med-honom-just-nu.
 
Hade jätte ont i huvudet runt 4 så jag somnade då och blev väckt 20 i 8 hade lugnt kunnat sova några timmar till men min mamma hade kommit med chillbox till mig, seröst världens bästa mamma :)
Hann inte ta bild innan jag åt up allt..hehe.
 Förlåt jag måste bara skriva av mig lite som ni inte vill läsa mitt deprissions damp grej nu scrolla vidare....
Okej tror du seröst jag bara kommer gå tillbaka itll idg igen? seröst jag är inte non jävla hund som du bara kan vissla efter. du bruka fan betyda nåt för mig nu kan du bara gå ta dig och försvinna.
 
 
-
Tumblr
 
-
 
Love....
 
-
 
Tumblr
 
-
 
I am not...
-
Words can only do harm.
-
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: