Hedda & Anna

Dear God thank you for this life and im sorry i dont love it enough

Kategori: Allmänt

Hello!
 
Fortfarande sjuk idag känns som om jag inte träffat mina kompisar på 100 år men är nogg frisk till imorgon fick tillbaka aptiten idag och har ätit nutella och mackor. Idag har jag bara legat i min säng och hållit på med mobilen typ? och kollat på tv eftersom jag har inte så mycket annat att göra förutom det nu.
 
Kollade på världens konstigaste video som en kompis skicka och en till, det finns en slags förening typ kristen och dem kallas Westboro Bapist Church och dem är helt pscycho! dem står dem skyltar över allt och skriker till folk att gud hatar dem och bögar och en kastade ut sin dotter ut ur sitt hus och hennes syskon som va typ 3 år gammla sa att dem hatade bögar och skrattade åt deras syster? seröst va där det här för värld!? deras barn och dem åkte till en begreavning för folk som hade dött i krig och skrek taskiga saker asså jag fattar inte deras problem men dem blev utägda i CA kolla på videon,
Här är några videos som jag kollade på heeeelt siiiiick
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: