Hedda & Anna

19 November

Kategori: Anna

Ligger i sängen och lyssnar på musik nu har sovmorgon idag så jag andvänder den fullt ut. Hannah har min jacka för jag glömde den på friberga så jag kommer gå till skolan utan jacka vi får see hur mycket jag fryser igäl idag!
Efter skolan är det träning som vanligt och sen plugg,plugg och mera plugg eftersom det efterlängtade provet är imorgon.Det är bara 11 dagar kvar nu till 1 december, För mig börjar julen då liksom eftersom jag måste fira ThanksGiving innan jag kan komma in i en julstämning men det ska jag fira på lördag fast det är på torsdag men det blir svårt att ha värsta middagen på en vardag så det är på lördag men jag vet ej om jag kan komma än för det är RM då och jag vet inte om vi har några matcher då som jag ska spela.
 
Christian och Caitlin <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: