Hedda & Anna

tänkte köra non sån här grej!

Kategori: Allmänt

(Börjar Imorgon) 
1 - 3 bilder på mig
2 - En bild på mig + 10 fakta
3 - Typ av killar jag faller för
4 - Min första kärlek
5 - Min uppväxt
6 - Min dag
7 - En dålig vana jag önskar jag inte hade
8 - Min familj
9 - Någon jag längtar efter
10 - Det här hade jag på mig idag
11 - En sak jag gör dagligen
12 - I min väska
13 - Den här veckan
14 - En bild på min som liten
15 - Mina kompisar
16 - Min första kyss
17 - Mitt favoritminne
18 - Min fritid
19 - Låt jag lyssnar mycket på just nu
20 - Om jag hade en miljon skulle jag..
21 - Någon/något som har förändrat mig
22 - Det här upprör mig
23 - Det här får mig att må bättre
24 - Det här får mig att gråta
25 - Varför jag bloggar
26 - Mina rädslor
27 - Min favoritplats
28 - Det här saknar jag
29 - En bild på mig för ett år sedan
30 - Vad stör jag mig på

Kommentarer


Kommentera inlägget här: