Hedda & Anna

Svarar På Frågestunden Del 1

Kategori: Allmänt

Anonym
Har ni några husdjur i så fall vilket? Jag gillar hundar :)
 
H: Jag har en katt. Va kul ;)
A: Jag har en hund
 
Johanna
pojkvän?på g med någon?
 
A: Nej, och inte på g med någon
H: Nej på båda
 

guzz01 
går ni på fester om inte vad tycker ni om krökning osv. 
snyggaste i 8a/b/c sammis 
har ni turre kompisar 

tankar om oskuld och sex 
längsta ni har gått 
är ni töntar 
walla re

A & H: Bryr oss inte sålänge folk inte tror dem är coola. I a Edwin von kruseinstjärna, B Sebastian De geer, C vet inte... Vi har många. Privat. Vi har gått fem meter. Ja för fan!

K
Vem är snyggaste killen i sammis? I klassen?
 
H: I hela sammis vet ja inte, i klassen typ Franco Karroum
A: Vet inte vad han heter men ser honom ibland på skolan, och i klassen Johan Eiken
 

Juliaaa!
Vad heter ni i mellannamn? Hihihi :)
 
H: Jag heter Beata, så fult!
A: Christina stefansdotter. Lite random att mina föräldrar döpte mig till stefansdotter men min pappa heter Stefan.
 
Anonym
Trivs ni bra i skolan? Vilka är era närmsta killkompisar? Eller om ni han någon? :P
 
H: Ja trivs bra. Min friend i båstad Linus.
A: Sådär. Min bestie i Luxenburg Nicolas :)
 
Lovisa
Vad tycker ni är snyggast/fulast på er? Pussss
 
H: Jag gillar mitt hår och hatar mina ben
A: Jag gillar mina ögon, rygg och hatar min mage och mina ben
 

Vilma
Har ni kille? 
Vad är det viktigaste i utseendet på en kille? 
Hur ska han va mot dig?
Vad ska han spela för sport? 
Måste han vara populär?
 
H: Nej. Dem ska ha fint leende och fina ögon + mage. Snäll, rolig,omtänksam och finnas där för mig. Han ska spela fotboll så vi har något gemensamt ;) Nej, det är ju inte det viktigaste.
A: neej, Hans leende,gullig liksom helt enlkelt och en snygg mage har jag inget emot ;), Han ska va omtänksam,stöttande och kunna få mig att skratta när jag är ledsen. Han ska spela basket,ishockey,eller fotboll. Nej han behöver inte va populär han kan va världens tönt bara han är snäll.
 
 
bruuuushh
4 Snyggaste killarna i sammis?
 
H: Jag vet inte, det går typ 3000 elever där..... men i åttan Edwin
A: Sebastian, karl bork, johan eiken och Fredrik Butler kanske.
 
Ebba
katt/hund (hihi svårt där) 
glass/godis
basket/fotboll
en sport som ni skulle vilja gå på om ni inte gick på era nuvarande? 
er största önskan?
 
H: Hund, glass, fotboll, Basket och största önskan är nog att få träffa Justin Bieber och resa på en lång resa (typ ett halv år) med en kompis.
A: Hund,GODIS, Basket, Cheerleading!, att när jag dör ska kunna titta tillbaka på mitt liv och vara nöjd och att träffa Niall Horan och Justin bieber :)
 
 

Hannnahhhh
Tjeeina! 
Hur skulle erat drömutseénde vara? 
Vad är det bästa med er? 
Är ni nöjda med sammiis? 
drygaste/ skönastemänniskorna? hahah
 
H: Hello! Typ se ut som selena gomez. Att jag inte bryr mig så mycket om vad andra tycker. Jag är rätt nöjd. Skönaste personen är nog Ebba, Hannah och Anna ;) Drygaste säger jag inte här.
A: Se ut som Kendall Jenner. Jag är spontan. Sådär. Skönaste personen är Madde Willen och Hannah, och Hedda och Ebba. Tänker inte skriva det här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: