Hedda & Anna

Jul, Jul Strålande Jul

Kategori: Allmänt

 
 
 
Nu är våran gran hos mamma uppe. Eftersom att jag ska fira jul hos Pappa i år så kommer jag få mina presenter här på tisdag eller onsdag. Jag och Anna tänkte visa våra julklappar och det vi har köpt under lovet efter julen. Så får nu allt i ett inlägg. Imårn så har jag inget specielt planerat på dagen men på kvällen ska vi äta middag och fira mini "jul". Byta julklappar ocg bara mysa. På Onsdag är det Jullov och ni förstår inte hur skönt det ska bli. Sen är jag taggad för 2013 som jag hoppas kommer bli ett super år. Jag ska ju se JUSTIN BIEBER och One Direction. AAAA, jag ska äntligen få se min underbar Justin på riktigt. Tanken är helt sjuk. Sen ska jag också på konfa läger med bästa Ebba och kanske New York på höstlovet. Så hoppas året blir bra iallafall. 
Månadens låt är Where I Sleep av Emeli Sande. Sjukt bra låt.
 
 
Har Ni Något Specielt Ni Ska Göra 2013?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: