Hedda & Anna

I knew you where trouble.

Kategori: Allmänt

ja jag quotade precis en taylor swift sång men kände för det. 
 
Idag händer inte mycket men det är sista dagen på 2012! Imorgon kommer några kompisar som ska fira nyår med oss och på tisdag ska vi upp kl 7 och va dem första i alla affärer för det är alltid kaos och vi ska shoppa hela dagen och det blir ju då typ den sista shoppingen men jag måste svänga förbi och byta lite saker och ja köpa presenter och allt sånt där! Igår efter att jag legat och ätit massor popcorn och onyttigt så åkte jag och min syster till en glass kiosk och köpte varsin glass och den va så god.. Hallon Sorbe och gummi björnar standard!
Idag och imorgon är den sista dagen jag ska äta onyttigt eller försöka sluta iallafall på 2013! 2012 kan man inte säga har vart mitt år men ändå så har det vart ett bra år! Jag har bestämmt mig att 2013 ska vara ett grymt år!
 
Kommer skriva ett inlägg med mina nyårs löften senare men måste tänka lite först!
Submarino

Kommentarer


Kommentera inlägget här: