Hedda & Anna

i cant get your smile out of my head..

Kategori: Allmänt

Hejsan! Igår åkte jag och köpte ett par springskor och lite tränings shorts men som vanligt köper jag alltid ett par som är storlek medium vilket är typ min pappas storlek!? det står small på galjan eller vad det nu heter men sne är dem inte ens den storleken så dem måste jag byta köpte också några onedirection saker.. hehe
Höll på att tappa bort min iphone igår lämnade den på Nike och när jag kom tillbaka fanns den inte där och då trodde jag non hade snott den för jag frågade kassöreerna om dem sett den och de msa nej men när min mamma frågade kom en säkerhets vakt och kom ut med den! Ni fattar inte hur lättad jag va! Dem senaste dagarna på det här stället har vart as sköna och inte alls många människor men igår kväll och idag så komer det börja kommer massor vilket betyder att det kommer vara fullpackat vid poolen och överallt..
 
 
behövdde bara springa och ta bild med Justin Bieber cutouten hahahah... Anna i ett nötskal..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: