Hedda & Anna

Min helg

Kategori: Allmänt

Hello! 
Nu ska jag berätta om min helg!
I fredags så tränade jag och åkte sen till Hannah och vi beställde pizza och köpte godis och bakade cupcakes och kollade på Nikita och den va gryymm! Sen så somnade vi och blev väckta kl  halv 8 tror jag för vi hade match sen. Efter matchen så åkte vi till mig och gjorde American Pancakes och åkte sen till Matilda där hela laget hade brunch och det slutade med att alla rullade ut där ifrån det va så sjukt mycket goda saker?! Efter det så åkte jag,Matilda och Madeliene till mig och sov över och gick till torget och köpte glass,hallon och kola sås och det va såå gooott sen kollade vi på en film som hette burlesk och somnade efter. Vi vaknade runt 8 och kollade på Spirit och åt amerikanska pannkakor till frukost och åkte sen till stan och kollade på The hobbit (andra gången) och sen åkte jag hem och så kom Hedda som skulle hjälpa mig med matten för jag va sjuk i måndags så jag missade mycket och i fredags va jag,Hedda,Siri och Ebba i vällingby och köpte Justin Bieber biljetter och vi va där kl 6 på morgonen till 11? och jag är fortfarande trött från att gå up kl 5 på morgonen i fredags men jag har sovmorgon imorgon så det är lugnt!
 
Hanniiii<3
 
MIn och Hannahs Nyttiga frukost!
 
 
Vi försökte göra en cool hår bild men det gick sådär om man säger så ;)
 
 
 
brunchen!
 
 
och Biooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: