Hedda & Anna

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

Kategori: Allmänt

1. Vad heter du? Hedda Beata Jensen

 

2. Hur gammal är du? 14

 

3. Vart bor du? Stockholm/Danderyd

 

4. Hårfärg? Blond

 

5. Ögonfärg? Blåa

 

6. Hur lång är du? 170 cm

 

7. Kär? Nope

 

8. Singel eller upptagen? Singel

 

9. Hur många har du kysst? Vet inte?

 

10. När och vem kysste du senast? Typ 7an

 

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej

 

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Kommer inte ihåg

 

14. Dumpat någon? Ja

 

15. Blivit dumpad? Japp

 

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla, roliga & omtänksamma
 
 
17. Vad har du för mobil? Iphone 4
 
 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa och köpa allt jag vill ha ;)
 

19. Favoritland? Norge, England & Usa

 

20. Favoritfärg? Vit, militärgrön och Beige

 

21. Film? Dear John och LOL

 

22. Bok? Sommaren jag blev vacker

 

23. Killar eller tjejer? Killar

 

24. Vad gillar du mest med dig själv? Mitt hår & Mina ögon

 

25. Vad gillar du minst med dig själv? Min mage och mina ben

 

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Ebba, Anna & Min familj

 

27. En person du älskar - Min kusin

 

28. En person du hatar - ja du..

 

29. Ut och festa eller myskväll? Beror på

 

30. Saknar du någon just nu? Min moster

 

31. Vad är det bästa som hänt dig? När jag åkte på en spontan resa till olso med Ebba, Anna & Sir

 

32. Beroende av något? Justin Bieber & Isak Danielson :P

 

33. Ditt livs största misstag? Säger jag inte här...

 

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? ANNA :D

 

35. Har du några tatueringar? Nej

 

36. Piercingar? 3 st i öronen

 

37. Vem är mest lik dig? Je vet inte, men jag och Ebba har samma craxy humor

 

38. Har du någon förebild? Ashley Benson

 

39. Vad ska du göra idag? Ta det lugnt

 

40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger

 

41. Vad är det bästa du vet? Mina kompisar

 

42. Vad åt du senast? Indisk

 

43. Vad vill du ha just nu? Jul

 

44. Vad köpte du senast? Vet inte

 

45. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber & Isak danielson

 

46. Vilken är din favoritställning? ....?

 

47. Tränar du? spelar Fotboll och Springer

 

48. När går du och lägger dig? Typ 11 halv 12, måste börja lägga mig tidigare:3

 

49. Vad är klockan nu? 19:42

 

50. Är du nöjd med ditt liv? Ganska

Kommentarer


Kommentera inlägget här: