Hedda & Anna

shop till you drop?

Kategori: Allmänt

Hallu! Det va ganska kaos idag i alla affärer! Köpte bland annat 2 par jeans från abrecrombie, bath en body works saker,en skorta från abrecrombie,lite victoria secret saker och en spik bh!
Om ni undrar varför jag köpte en spik bh är för jag tycker iallafall det är sjukt snyggt att ha en sån under en stor stickad kofta typ? Normalt brukar en sån här kosta 900-1500 kr men på denna affär kostade den bara 60 kr typ? dock är kvaliten sådär men jag är glad ändå. Hade knappt ätit lunch när jag kom ditt men jag blev helt galen och började springa runt i alla affärer att efter 2 timmar var jag så hungrig att jag höll på dö och då gick vi till en resturang som heter Johnny Rockets och åt och det va helt ok.
Ska sova nu och imorgon kommer min syster!
 
Jag idag och min mycket '''vackra'' hamburgare.. aja den va iallafall god..typ?
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ebba säger:

    Haha Anna!!
    Vad är du på för ställe och handlar kläder? Det är ju bara tanter som är i affären !
    HAHAHAHA

    2012-12-27 | 11:04:21

Kommentera inlägget här: