Hedda & Anna

Sälen 2013

Kategori: resor

Hejsan! 
Dem första dagarna kunde jag mobilblogga hur lätt som helst men sen så laggade det och inga inlägg kom upp och då så kunde jag då inte blogga men jag fick låna min pappas wifi grej så jag kan blogga snabbt nu på min dator och det är så skönt saknat att ha en dator! Dem dagarna som jag inte kunnat blogga på har jag, bowlat, ätit sjukt mycket, åkt skidor, ramlat medans jag åkt skidor, samlat på icen, vart på äventyrsbad,åkt pulka, vart på en ?sean banan konsert? och blivit förföljd av världens snyggaste tysk kille? Jag ska åka hem idag och jag kommer sakna det otroligt mycket och det är sorligt för vi ska inte hitt igen nästa år men jag ska till Alperna i Italien hade vi tänk med Isabella och Oscars familj tror jag igen så mina skibuddies är inte borta iallafall! Det är snöstorm här så det går inte att åka skidor och det gick inte att åka igår så jag tror jag var på experium i 1000 år men det är så kul och massor snygga killar som har sixpack ljug inte anna.. 
 
 
bilder från hela veckan! 
       
           
       
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: