Hedda & Anna

6 Mars

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Imorse var jag och badade isvak på gympan och det var fyfan det fucking  värsta jag gjort i mitt liv. Sen hade jag vanliga lektioner och sen så åkte Hedda och jag till stan och gick till Onedirection Affären och var riktigt besviken! Den var inte alls speciell! Visst den hade lite cardboard cutouts på killarna men det kan man köpa i massor affärer, och själva affären var ganska fin men liten gemfört med vad man trodde den skulle vara!
 
Sen gick vi runt i stan lite och åt på expresso house och stack sen till mig och tog det lugnt och pratade bara och lyssnade på musik och pratade om pinsama minnen från sexan.. åherregud.. 
 
Hedda stack en stund sen och nu ska jag see Marie Antionette som jag inte sett på 5 år typ och jag älskade den filmen förut så jag är taggad på att se den nu!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: