Hedda & Anna

Nothing Like Us

Kategori: Allmänt

Hej! Hade matteprov idag, och franska läxa idag och det va piss jobbigt men hade HK idag och vi gjorde semlor så jag är glad, Sen åkte jag och Hannah till mig men hon åkte ett tag sen och om någon timme ska jag åka till min träning och sen ska jag sova över med Siri och Hannah? eller kanske hannah är inte riktigt säker.. men det ska bli kul iallafall!
Är verkligen inte taggad på att röra på mig eller träna just nu eftersom jag kan knappast böja på mig efterosm jag har så mycket tränings verk från gympan låter konstigt att få träningsverk från gympan men den är fan brutal nu när alla håller sina lektioner.
Har verkligen inget att blogga om just nu men ni fick iallaflal ett ganska långt inlägg nu:)
 
Två bästa låtarna just nu!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: