Hedda & Anna

Mysig Kväll Med Ebba

Kategori: Hedda

Hei!
 
Idag så var typ alla sjuka så vi var inte så många i skolan. Jag slutade fyra och sen gick jag och Ebba till Workshop för att göra våra masker som vi gör på bilden för vi har inte alls många veckor på oss. Men sen åkte vi hem till mig och åt middag och efter det gjorde vi cupcakes som jag ska visa i nästa inlägg. Klockan blev rätt mycket tillslut så vi bestämde oss för att hon skulle sova äver, eftersom att vi har sovmorgon imårn. Så nu sitter vi på golvet och pluggar lite och sen ska vii lägga oss i sängen och bara prata. älskar sånna hära kvällar :)
På kvällen tog vi lite bilder också och Ebba har lånat min finaste tröja(dock är den lite stor) men jag älskar den. Norsk lusekofte, sååå fina! Jag kör oå lite skidstyle sådär, men det är såhär mina och ebbas kvällar ser ut....haha
 
myy lovoove
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: