Hedda & Anna

frågor om mig själv

Kategori: Allmänt

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? –  ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? –  ja varför inte?
hur många har du varit kär i? –  ja..
är du kär just nu? –  jag gillar non men inte kär
 
- Tio frågor om dig själv
namn? –  Anna Christina Stefansdotter  Carlsson
när fyller du år? – 3 juni
några piercingar? –  2 i ena örat och en i det andra
vad har du på dig just nu? – en stor tshirt
vilken årstid är bäst? – sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? –  helt utviland och solen skiner!
vad tycker du mest om med dig själv? –  att jag är underbar? haha nej vet inte..
 
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? –  Hedda tror jag?
vem är den roligaste av dina vänner? –  Madde!
vem är mest partyprisse? –  vet inte..
vem är den du helst har filmkväll med? –  Madeliene!
vem av dina vänner är mest ”evil”? – vet inte..
 
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? –  min syster Andrea hon vet ALLT om mig
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – sådär
vem är farligast i din familj? –ingen är direkt farlig..
vem ser roligast ut i din familj? –  Jag såklart?
vem är coolast? –  Jag?
har ni något husdjur? –  En hund Charlie
vem har du mest gemensamt med? – min lillebror chris för vi spelar båda basket kanske?
vem står för underhållningen? – vet inte..
vem sover du oftast med? – själv?
- 10 frågor om idag
vad har du gjort? – basketmatch och kompisar
har du varit glad idag? –  både och
har du varit ledsen idag? –  jaa
har du gjort något bra idag? –  aa spelat basket
vad ska du göra nu? –  svara på det här och sen sova
har du gjort något dåligt idag?  -  kan man säga..
vad har du ätit idag? – mat
har du duschat idag? – yeees
är du trött nu? – aa
vad händer imon? –  Skola och träning
går du i skolan? –  aaaa
har du varit i skolan idag? –nope
 
 - ANNAT
Hur mår du just nu? – Glad typ? 
Har du piercat dig? –yeepp
Är du hungrig nu? – nee åt midag någon timme sen
Vad är klockan nu just nu? –  22:19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se och weheartit.com
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: