Hedda & Anna

18 Febuari

Kategori: Allmänt

Hej Allesammans!
 
Förlåt att jag inte bloggat idag för det mest har jag bara legat i sängen och kollat på The Big Bang Theory och känt mig helt hemskt och äcklig. Börjar känna mig lite bättre faktist tog ett varmt bad innan och gjorde hår inpackning och ansiks mask så jag känner mig mindre äcklig nu haha. Har inte äit så mycket idag förutom ett äpple som jag doppade i jordnöts smör som burkar smaka himmelskt men smakade ingenting alls idag eftersom jag är så förskyld så det va inte kul. Jag fixade också en PRAO till mig och Hedda idag på bikbok fast hon i telephonen fattade nogg inget jag sa för jag är så förskyld och hosta efter varje ord nästan haha och jag har typ lock för öronen så jag vet inte riktigt vad hon sa men jag tror vi har praoen haha.. annars så är det sucks too be you..
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
Gift dig med mig tack?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: