Hedda & Anna

ThanksGiving

Kategori: Anna

Hello! Ska iväg på en thanksgiving middag snart vilket är en tradition! Eftersom som mina föräldrar bodde länge i USA och jag föddes och bode där ett tag så har en del amerikanska traditioner hängt med till sverige bland annat thanksgiving!  Min kompis Anna soms familj håller middagen kommer va där också så det blir kul för jag får nästan aldrig träffa henne! Imorse vaknade jag,Hannah och Madeliene runt 11 och det va skönt att få sova ut! Sen kom Vera och Madde och vi åt american panncakes och sen en timme senare spagetti köttfärsås sen blev det friberga häng resten av dagen kollade på en match och tränaren till ena laget va helt störd förlåt men han va det han skrek så taskiga saker till killarna att dem börja gråta så ja jag får kalla honom störd. Nu sitter jag och plattar håret och ska fiixa mig snabbt och sen åka iväg kommer nogg ta lite bilder men dem får ni senare!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: