Hedda & Anna

Hurtig tjej!

Kategori: Anna

Helloj! Jag har tagit det lungt idag kollade på bring it on och blev taggad till att träna och gick ut och tränade basket i en timme ungefär! Jag ska kanske beställa ett par nya basket skor idag som jag ''designat'' själv och det kommer stå Anna på dem! Nu ska jag köra lite magövningar och lyssna på musik och ta ett varmt bad!
Tips på hur du kan få motevering till att träna!
 
1.Spara en bild på hur du vill att din mage ska see ut och kolla på den innan du ska träna så du får liksom motevering!
2.lyssna på musik, själv lyssnar jaag på eminem när jag vill tagga
3.om du inte gillar att springa ute vilket jag inte gör spring på ett rullband och kolla på tv jag har själv inget men om jag får chansen så springer jag på rullband!
4.köp nya träningskläder, det behöver liksom inte vara gucci men köp färgglada kläder det gör mig gladare iallafall!
Där var iallafall lite tips som jag andvänder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: