Hedda & Anna

Grattis Matilda och Vera!

Kategori: Anna

Hej! förlåt att jag inte bloggade så mycket igår men jag hade fullt up! Efter både jag och Madeliene slutat så åkte vi direct till Mörby för att köpa några grejer till kvällen och träffade Hannah,Madde och Vera där och vi drack starbucks eller såna där färdiga som man köper på mataffärer och dem va sjukt goda drack två och sen åkte vi iväg på vår träning. Efter träningen så fick jag duscha och packa på 30 minuter och sen åkte jag till Matilda för hon och Vera hade en födelsedags grej med basketlaget och vi gjorde ansiktsmask,bastade,åt glasstårta, åt sjukt mycket godis, och kollade på Monsters vs Aliens.Imorse väckte dem oss kl 8 och vi åkte till Coopextra och skulle först göra i ordning frukost påsar och sen dela ut dem runt i stocksund,djursholm och enebyberg men det blev inställt HALLILUJAH och då bestämmde vi att vi skulle träna men ingen orkade så det ska vi inte göra och nu sitter jag hemma halv död men jag kan inte sova nu för nu har jag liksom vaknat. 
Tog tyvärr inga bilder igår för min camera är sönder men ni får hålla ut til jul då jag ska köpa en ny camera i Florida men Hedda har en grym camera så ni får lite bilder från henne och mig ibland!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: