Hedda & Anna

Godnatt Kära Vänner

Kategori: Allmänt

Bonsoir mes amis (godkväll mina vänner) för ni som inte visste läser jag franska som c språk och har bott i Luxemburg där man pratar mest franska i 2 år så jag kan lite men andå så har jag sämst betyg i det? Men iallafall väntar på en sista grej till provet som Hedda ska skicka till mig och ska sen sova! Jag är super nervös för provet jag kan allting nu men jag är rädd att jag kommer glömma allt imorgon på provet och få hjärnsläpp!? Men jag har redan förbrett allt: lagt fra smink,basketsaker,fys saker, dagens outfit, och har bestämmt frukost som kommer bestå av en smoothie och en macka från gateau brukar inte äta frukost eller kanske typ ett glas juice och ett äpple men jag ska äta en riktig stor frukost nu så jag orkar provet imorgon och fysen!
 
Följ oss på instagram @annacarlssonss & @heddajensen !
Jag när jag simmar med dalphiner för typ 1 år sen föråt för jag bara lägger up gammla bilder hela tiden men jag måste köpa en ny camera för min fungerar inte!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: