Hedda & Anna

You Never Know How Strong You Are Until Being Strong Is The Only Choice You Have

Kategori: resor

Hello! Vaknade precis och ska ner och äta frukost och sen ska jag och min bror åka till basketplanen dem har och spela i några timmar för jag vill komma ditt så tidigt som möjligt innan alla killar kommer ditt för det hände en ganska pinsam grej igår....
Sen ska jag bara slappa vid poolen och ta det lungt! Om ni undrar varför jag inte gör så mycket dem här dagarna innan jul är för jag sparar all min shopping till mellandags rean för då kan jag liksom köpa dubbelt så mycket för samma pris men jag ska fixa min camera så jag kan ta bilder på allt! Jag gick till affären igår och de hade exakt en sån sak jag behöver till min camera men jag hade glömmt min camera så jag kunde inte köpa saken då för jag måste ha storleken på den eller nåt sånt var det!
 
Jag älskar hennes röst så sjukt mycket den ger mig rysningar! (zara larsson)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: