Hedda & Anna

Waiting waiting and waiting!

Kategori: resor

Hallo! Idag åkte jag till penningkamp nåt ställe där man kan padla canot, bada, snorkla och sånt där och min familj bestämmde sig för att padla cannot men jag orkade verkligen inte eftersom jag har så ont i min nacke och va bara allmänt trött låg jag och solade i en och en halv timme typ. Som sagt skulle min syster ha kommit men det va snöstorm och American Airlines är bara allmänt dåliga så behövde kommer hon om en 45 min? 
 
Legat och kollat på Two and a halv men och lyssnat på musik hela kvällen! Vill vara uppe och säga hej till min syster men kommer däcka när som helst...
 
 
Gammal bild från när jag och madeliene och resten av basketlaget var på liseberg efter en cup i göteborg, åhh saknar så mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: