Hedda & Anna

Vila i Frid alla barn och vuxna som dog i skottlossningen

Kategori: Anna

Idag runt kl 4 hände en sjukt sorlig sak som hände runt 20 minuter från min hemstad Greenwich i CT. Iallafall så sköt en man eller jag kan ine riktigt kalla honom en man han är mer ett monster sköt först sin pappa i sitt hus sen åkte han till en skola där hans mamma jobbade och sköt henne och många elever. Eleverna var allt från 5-10 år och flera skadades men dog senare på sjukhuset. Samanlagt så dog 28 människor och 22 av dem var barn. Jag fick också sjukt mycket respekt för Obama idag när han höll sitt tal för alla som gick bort idag. USA anser det här till den värsta skottlosningen i skolan i historian eftersom det var så unga barn. Så jag önskar alla familjer som förlorat ett barn eller syskon idag det bästa och mina tankar går till dem. At det finns så sjuka människor i denna värld jag mår fan illa. Killen som då heter Adam Lanza (20 år) sköt antingen sig själv eller så sköt en polis honom men det får vi inte veta ännu.
 
(förlåt för mitt lilla inlägg här men jag behövde verkligen skirva av mig eller vad man ska säga)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: